niedziela, 3 lutego 2013

Kilka wyjaśnień+Wyświetlenia+Spóźniony opis update TFM 1.60

Haju!
Dawno nic nie pisałem na blogu bo nie chciało mi się (Mupp Leń xD) albo nie miałem o czym. Miałem coś napisać wczoraj, ale komp się JEBUT i nic nie dało się zrobić. Ale dziś taki jeden koleś powiedział mi jak to naprawić i komp znów ANTY-JEBUT.

I po naprawie paczę: Oooo ile wyświetleń (Dzięki Filip i Paweł ;_; Wiem że to wy :D ) i będą fotki z tej okazji na room 500 4 lutego o godzinie 20.

Doszedł też (dość dawno) update TFM nr 1.60 . Doszło międzyinnymi:

  • Zamrażanie myszek jako szaman. 
Tak wygląda zamrożona: 
  • Szaman nie powiększa się jak robi emotki. Ale jednak się powiększa
  • Na tym fajnym menu, można już klikać na Racing
  • Przed zalogowaniem, można wybrać room na którym będziesz.
  • Doszedł 2-gi angielski serwer. Ma na sobie wielkie 2
I to chyba wszystko, dzięki za poczytanie, nie zapomnij koma ;3

Pzdr. Mupp ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz