poniedziałek, 4 lutego 2013

Boska mapa gracza Impuredeath!

Haj myszaczki!
Przed chwilą znalazłem z Elmyszendo mapkę gdzie szaman ma skrzydła! Zrobiłem fotkę mi i El z nimi! (Na mojej lepiej widać skrzydła)






Coś tam widać xD








Widzicie skrzydła?! Ta mapka jest boska!



Ma tylko minus. Jak się weźmie ser, mysz jest za ciężka i skrzydła lecą w górę. Zainteresowani niech biorą kod!














W dół!
























Niżeeeeej! Do piekieł *O*




























Prosze!!! : @2964745

Pzdr. Mupp i El

3 komentarze:

  1. a co nacisnac aby latac???

    OdpowiedzUsuń
  2. naciskaj skok:) ale teraz pisze ze ta mapka nie zostala zrobiona jako chatka plemienna ale trzeba napisac /np @2964745

    OdpowiedzUsuń
  3. aha jak weszłam ana utility to na te skrzydła można było wskoczić XD

    OdpowiedzUsuń