poniedziałek, 8 kwietnia 2013

[Nowe Roomy] Control! + Dość stara komenda.

No siemka myszki!

Dziś wam opiszę kolejny nowy room. Nazywa się on Control. Tak wygląda przeciętna mapa Controla: 
Różni się on tym, że shaman kontroluje grawitację. Klika strzałki w lewo - Wszystkie myszki lecą w lewo. W prawo to w prawo itd ;)
Mi się to podoba. Najbardziej jak jest jakiś troll, to wtedy wszyscy latają jak pijani ;3

A! Bym był zapomniał. Doszła komenda /lua . Otwiera ona nam portal do innego wymiaru w TFM :O Żart. Ale fajnie by było. Otwiera ona "Pamiętniczek" ? xD Wygląda on tak: 
Jak klikniecie Wyślij będzie on przezoczysty, a jeżeli Zamknij to znika dopóki nie wpiszecie znów /lua . Wiadomości się w nim zapisują.
To na tyle

Pozdrawiam. Mupp :)

6 komentarzy:

  1. Świetne są te nowe roomy, przynajmniej nie ma nudów na TFM. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. MUPP TO NOOB, I STRASZNY SNOB
    HEJTUJMY RAZEM WIEC, OSZUKAL MNIE, ODSZEDL BEZ SLOWA, ZDRADZA DZIEWCZYNY (nie polecam z nim chodzic, jako znaj codziennie ze mną pisal, a jak sie spytal czy jestesm razem i sie zgodzilam, to nic już nie pisał :>) NIE NAWIDZE CIĘ, ZAPAMIETAM TO, JESZCZE BEDZIESZ MNIE CHCIAL MIEC W ZNAJOMYCH, KOMPLETNY DUPEK
    NIE USUWAJ KOMA BO TO PRAWDA!;D
    Defq.~

    OdpowiedzUsuń
  3. wtf O.O
    coś się działo na tfm podczas mojej nie obecnosci? Dopiero tydzień mnie nie ma i już ktos cos na moim koncie grzebal?! o.o
    marysia...
    ~~Defi..
    ps: ten kom na gorze to nie ja, jeszcze chwilę, poproszę tatę o konto google, żeby mi odblokowal i nie będzie takich sytuacji..:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po.1 to nie jest pamiętnik -.- poczytaj sobie na forum i dopiero pisz napisałeś wielką bzdurę gratuluje i stworzyłeś podróbę Imperium sera.

    OdpowiedzUsuń